Hieronder vind je antwoorden op een aantal regelmatig gestelde vragen. Mocht het antwoord op jouw vraag nog niet beantwoord worden door deze en/of andere pagina's op onze site, bijvoorbeeld de pagina met de leveringsvoorwaarden, neem dan gerust contact met ons op via het contactformulier of via een mail aan info@deus.nl.


Korting

Hoe zorg ik dat mijn A(N)IOS korting wordt toegepast in mijn winkelmandje?

Als je AIOS of ANIOS bent is het belangrijk dat je dit item selecteert bij het 'Ik ben momenteel...' tijdens het invoeren van je gegevens in je Mijn DEUS. Na je specialisatie kan je dit wijzigen in het specialisme waar je werkzaam bent zodat ook de accreditatiepunten zullen worden verwerkt.


Studiestof en voorbereiding

Waar vind ik de voorbereiding en studiestof voor mijn cursus?

In je persoonlijke Mijn DEUS omgeving kan je onder Mijn cursussen de cursus vinden waarvoor je je hebt ingeschreven. Bij deze cursus staan onder andere de knoppen 'voorbereiding', 'locatie' die je bij de betreffende informatie en instructies brengen.


E-learning

Hoe activeer ik mijn e-learning pakket?

In je persoonlijke Mijn DEUS omgeving kan je onder Mijn cursussen de cursus vinden waarvoor je je hebt ingeschreven. Bij deze cursus vind je na het klikken op de button 'voorbereiding' de uitleg en procedure met betrekking tot jouw e-learning pakket als dat bij jouw cursus hoort. E-learning volg je bij onze partner Expert College. Ook de bijbehorende accreditatiepunten krijg je via deze organisatie.

 

Waar vind ik mijn e-learning activatie code?

In je persoonlijke Mijn DEUS omgeving kan je onder Mijn e-learning jouw persoonlijke activatiecode vinden voor het e-learning pakket van jouw cursus. Let wel op, met het zichtbaar maken van deze code, zijn de kosten voor dit e-learning pakket niet meer te restitueren bij eventuele onverhoopte annulering van je cursus.